dilluns, 7 de febrer del 2011







Tomá
 Em vaig a presentar

Hola a totes i tots, em vaig a presentar, el meu nom es Tomás, tinc 53 anys i forme part activa d'este blog, amb 47 anys em van diagnosticar PARKINSON, la meua reacció va ser mes bona d'allò que s'ha esperat, ho vaig acceptar immediatament, potser la meua ment  va pensar que no hi havia mes remei, no havia ja solució, han passat 6 anys i he aprés a viure amb èl, diríem que la mateixa vida, però amb matisos molt diferents, però he aprés,a disfrutar del temps, a triar entre moments, a comprendre mes als meus amics i sobretot a deixar-me ajudar.
No sóc un gran expert en PARKINSON, però sì a saber viure somrient, si en necessites, escriu-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Jornada "Cirugia en la Enfermedad del Parkinson"