dilluns, 7 de febrer del 2011

JO TAMBÉ EM PRESENTE.
Vicent
Una salutació  a tots a totes. Lectors interessats en el tema  o lectors amb EP. Una salutació acompanyat d'un anim amic, que açò és cosa nostra i lluitarem per a ser feliços.
El meu nom es Vicent Ibañez i Mas, sóc ...... 
 


Desde Buseit (Benissa

Perdoneu, he anat a agafar una cervesa, a la vostra salut.  Deia que sóc Vicent Ibañez, encara que preferisc ara el de Vicent Marro i Xest, que són els meus dos malnoms familiars, tinc 53 anys com Tomas. 

Badia de Xabia
Sóc de Benissa, el poble mes bonic d'Espanya, i quan em vaig casar  me'n vaig anar a viure a Xabia, el segon poble mes bonic d'Espanya. Els dos pobles estan a la província d'Alacant i la comarca de la Marina Alta. Ací parlem el valencià en quasi totes les cases, per la qual cosa a mi em va a tocar treballar en la pagina en valencià. No, no he abandonat el meu poble, treballe en l'Ajuntament de Benissa des de fa 34 anys i sóc el responsable del departament d'Aigües Potables. 
Benissa des de Canor


Em van diagnosticar l'EP el dia 5 de desembre del 2007. Abans havia estat dos anys amb una coixera, cosa que provocava que algun dels meus companys de treball em cridara Dr. House.
Forme part d'un grup, que realitza una teràpia mensual dins d'un programa anomenat Apropa´t i que l'Associació Parkinson València oferix als associats menors de 55 anys.
Assumir esta malaltia?. Que remei, no?.

Ara, a desenrotllar altres potencialitats. I estic segur que les tenim, perquè he comprovat que la gent amb EP, hem sigut especials, i quan u és especial, ho és fins al final.
Sempre m'enrrollo molt, i des que l'EP se'm va agafar al bescoll, inclús mes. Per això he aprofitat això, per a escriure i dir tot allò que m'agrade comptar. I també a sorgit la faceta de critique de la societat actual, egoista, embrolladora i que xafa i no coneix ni a son pare.

Junt amb Tomas, hem ideat este Bloc, per a comptar les activiades que fem en la teràpia, les nostres amistats i activiades junts i, també si podem ajudar, ací estem.

L'ajuda principal esta en l'Associació, on estan uns professionals meravellosos, nosaltres només acompanyem, escoltem, canviem impressions i ....
Saps?, ens riem, fem  acudits.
Trenc d´alba a Xabia
En fi, si servim per a quelcom, encara que siga a una persona, ens sentirem satisfets.

Salut per a tots i ací estem per al que que vullgueu.

Vicent Ibañez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Jornada "Cirugia en la Enfermedad del Parkinson"